Merhabalar, size cevap yazabilmek için üye oldum. Lütfen kendinizi kötü hissetmeyin önce anneler olarak biz iyileşmeliyiz ki bebeklerimizi mutlu edelim. Ne kadar şanslısınız size yardımcı olan,aranızın iyi olduğu bir kayinvalideniz var. Bir cok insan kayinvalidesini bebegine baktigi icin degil, ona karışıp anlasamadiklari icin evden gondermek isterken sizde durum boyle degil. Ben de doğumdan hemen sonra hem fiziksel hem de ruhsal olarak kendimi iyi hissetmediğim bir dönemdeydim, annemlerden bebek bakımı ve ev işleri ile ilgili destek aldım. Benim de bebeğim onlara alıştı, onlarla uyudu. Ben hem ilk bebeğim olmasının verdiği acemilikle hem de annemler olmadığında nasıl bakacağım endişesiyle bebeğime çok tedirgin yaklaştım. Bendeyken ağlıyor onlara gidince susuyordu. Zamanla ben sakin oldukça o da benimle sakinleşti, şimdi 6.5 aylık ve herkesin içinden beni seçip gülücükler saçıyor. Lütfen kendinizi kötü hissetmeyin ve buradaki acımasız eleştirilere üzülmeyin. Ne mutlu ki Allah size anneliği nasip etmiş ve size destek olan sizi ve bebeğinizi seven insanlar var. Siz sakin oldukça, o sizin sevginizle sefkatinizle en çok sizi sevip sizde sakinlesecek merak etmeyin. Bebeğinizle sağlıklı, mutlu bir yaşam diliyorum.
Not: Kendinizi iyi hissetmediginizde, bebeğime yetemiyor muyum diye düşündüğünüzde ılık bir duş alin. Onunla kavuştuğunuz anı hatırlayın, bu size iyi gelecektir.