Zeynep_Akan Hiç öyle şey olur mu annesi,ben de aynı şeyi yaşadım diyebilirim, kayınvalidem annem erken gidince bana yardımcı olmak için kaldı,son zamanlar aynı senin gibi hissediyordum.Anne ile bebek arasindaki bağ bambaşka,o 9 ay senin karnindaydi,senin bedenindeydi ,memende senin kokunla mutlu oluyor,herşeyi kayınvaliden gittikten sonra başbaşa kaldıginizda daha iyi anlicaksin , kayınvaliden daha tecrübeli olduğu için bebeklerin dilinden daha iyi anladığından oluyordur o.Henuz çok yeni annesin,bebeğinle zaman geçirdikce sen de onun dilini anlayıp ona göre tepki vereceksin ve inan bana seninle çok daha kısa sürede huzur bulucak miniğin 🤗