Titanannesirhea onun korkusunu ve tedirginliğini hergün yaşıyorum. Hadi diyorsun şuan 8 aylık. Ama bu çocuk büyüyecek, kayınvalide benim ak dediğime kara diyecek. Çocuğumun aklında hep bi soru işareti olacak. Acaba hangisi? Ve bu kişiliğinide etkileyecek. Çünkü annesinin üstüne laf söyleyen biri hep olacak hayatımızda.
Kayınvalidem bunu kendi kızına asla yapmaz. Beni hiçbir zaman aileden biri olarak görmediler. Tamam sevdiler saydılar ama aile içine almadılar, bunu çok hissettirdiler.
Aslında bu bahsettiğiniz durumdan kaynaklı kızlarını taparcasına sevmişler ama oğullarını yok saymışlar. Ona hiçbir şekilde güvenmemişler. O yüzden uzakta yapamaz diye diplerine yerleştirmişler. Eşim için de üzülüyorum ama şuan kızımın geleceği daha önemli. Çok endişeleniyorum.