lceLady 2maviboncuk Bu ne ki. :). Bana müdür dedi ki. Buradaki oturanların evi arabası var hepsi zengin durumu iyi dedi. Ama benim değil veremem eşimden ayrıyım dedim. Hee basta soylesene Dul olduğunu söyleseydin ya istemezdim dedi. 😒
2maviboncuk Dolores Kartal Atatürk ilk okulu müdürünü bilmiyorum ben çekmeköydeyim elitim orada yazdırdı o anlattı bunları
bikerem lceLady yapmayin Allah askina okul aile birligi hesabina makbuz ile giren paradan öğretmenin nerden haberi olsun. Ayrica kayit döneminde öğretmenler okulda olmaz hatta iki uildir seminer de yok. Yani okul acilinca gittiğinde eline listesi verilir
lceLady bikerem malesef var. Öğretmen ile müdürün yanına gidip birebir konustum. Yaşadım bu durumu.ayrıntıya girmek istemiyorum sımdı
bikerem lceLady o halde o ogretmen ve mudurun bilmedigimiz bi ilişkisi vardir yani okul aile birliginin isine girdiklerine gore okul aile birliğinin de bi iliskisi vardır. Kendim de 14 yildir Ankarada bir devlet okulunda gorev yapiyorum
2maviboncuk Tubasahra Benden istemedi canım şu öğretmene yazdırmak istiyorum giyince istiyorlarmış ben sadece 2top fotokopi kağıdı istediler
Tubasahra Deletedmom_41 Ay bizim buradaki okul cok iyi o zaman hic para istemediler bizden ve oğlum okulun en iyi öğretmenine düştü.Hatta bu sene bitti tayin istedi diye müdur baya üzülmüş neden diye sormuş .😂😂Dedim hocam deseydiniz bu okul beni haketmiyor.
ataninannesii Deletedmom_41 kim kazanacak allah askina? yapılanı onayladigim falan yok ama eger bi para donuyorsa bilin ki cocugunuz temiz wc ye gitsin, sabun kullanabilsin vs diye. yoksa okul mudurleri ceplerine atmiyor o paralri merak etmeyin.
lceLady ataninannesii Okulun giderlerini devlet karşılıyor zaten kaldı ki çoğu devlet okulunda sabun peçete perde masa örtüsü yoktur.yoktur yani. Çok okul değiştirdim
2maviboncuk ataninannesii Canım devlet kurumlarının bütün ihtiyaçlarını sabın peçete vs devlet karşılıyor her ay kamyonla getirip bırakıyorlar senden benden alınan paralarla alınmıyor sabun falan cebe giriyor paralar
Tubasahra ataninannesii İstedikleri para 200 300 değil.Kaldı ki aidat isteniyor.İlk okula baslarken de bilgisayar parasi,dolap parasi vs velilerden yine para toplaniyor.Burada o sekil istedigin ogretmene yazalim su ucreti ver diyen okul bolgenin en pis okulu.
Deletedmom_41 ataninannesii Cok Pollyannasiniz hayat umarim sizi yormuyordur :) Yorumumu kaldirmistim yanit atmissiniz diye cevap yaziyorum muhattap olmayacagim tesekkurler.
ataninannesii 2maviboncuk milli egitimde 10. senem ve idarecilik de yaptim, inanim oyle olmuyor. kac yuz ogrenciye bir yardimci personel veriliyor mesela. okul aile birliği imkanlariyla baska personel aliniyor ki temizlik vs aksamasin.
yaprak_34 2maviboncuk oğlumdan 4 sene boyunca a4 kagıdı,ıslak mendil ,kağıt havlu,tuvalet kagıdı ,tahta kalemi sınıfa perde masa örtüsü dolap kilidi parası istendi .😂Aklıma gelenler bunlar kim bilir daha neler istendi şuan hatırlamıyorum 😂
watermelonlove 2maviboncuk İyi öğretmen kötü öğretmen diye ayırmak mı? Bu ne kadar aşağılayıcı bir itham ya kendi okulunda çalışan öğretmeni müdür bu şekilde itham edeceğini düşünmek istemiyorum sadece bir üst kademenin velileri konu komşu eş dosta şu öğretmene ver diye referans oluyordur tabi velide öğretmen isteğiyle gidince ve o öğretmene talep fazlaysa müdürler bu işi paraya çevirmiş ve hiç doğru bir tutum değil gerçekten öğretmenini bu şekilde ayrıştırmışsa bu daha da kötü
2maviboncuk watermelonlove Yan komşum liste yapmıştı öğretmenlerin adını bana gösterdi Yasemin diye öğretmen varmış demişler aman sakın ona düşersede bi şekilde alın çok ilgisiz kötü diye not düşmüşler yanına neler neler ah bu hayat insan oğluna daha neler yaptıracak acaba
lceLady 2maviboncuk bide seye sahıt olmustum. Ya çok agzı gevsek bir müdürdü. Yine diger hocaya anlatıyordu odasında. Kantin okuldan bagımsız ya onlarda kendi ceplerinden yemeklerini karşıladıkları için. şu velilere soyleyelim imza toplasınlar tabldot yemek gelsin bizde beleş yeriz eheheheh diye gülüyordu.