lceLady olan hep çocuklara oluyor , bu kirli oyuna para yedirmek istemeyenlerin çocukları ezik kalıyor resmen. Öğretmenin de durusu olmalı, biz bi çiçek alırdık haftalarca öğretmenimiz onu sular koklar teşekkür eder sınıfta bakardı. Pahalı hediye kabul etmemeliler bence ., tabi bunun icin Saglam karakter lazım. Altın , saat kabul etmek nedir yani.
Biz sohbete gidiyorduk abla deyip sevip saydığımız insanın evine cayin yanına kuru pasta alalım dediğimizde kabul etmiyordu kaldı ki kadına hediye alalım yani.