Kızlar oğlum ilk okula başlayacak yazdırdım çoktan ama kafama birşey takıldı iyi öğretmen kötü öğretmen diye ayırmışlar iyi öğretmenlere para karşılığı yazdıran anneler var bi arkadaşım 5bin vermiş resmen öğretmenleri satıyorlar🤦🏻♀️ bu ne saçmalık anlam veremedim ilk okulda öğretmenlik yapan arkadaşlar var mi bu nedemektir beni bi aydınlatın siz böyle birşey yaptınız mi öğretmen seçtiniz mi?