Aslancik Şark görevindeyiz . Eşim de yok maalesef 🤷🏼♀️ Hiç müdahale etmeden kendiliğinden geçmesini bekleyim o zaman . Calpolden sonra biraz rahatladı sanırım uyudu kollarımda miniğim . Teşekkür ederim yazdığınız için yoksa buzla masaj yapmayı düşünüyordum .