Selin42 Ateşimiz hiç yok şükür ama bu şiş kızarıklık avuç içi kadar oldu . Dokundurmuyor da 🤦🏼♀️ Babamız görevde yanıma aldım sarıldık o müzik dinliyor ben de foruma bakıyorum. Şükür ki ağrısı yok sanırım sesi çıkmıyor . İnşallah sizin aşınız sorunsuz geçer rahat olur meleğiniz ❤️