umay1520 2 gün böyle ağlarsa benim içim erir 😔 Herşeye çok dayanıklıyım ama o boncuk gözyaşları akıyor birde masum muhtaç bakıyor ya fena oluyorum . İnşallah hemen geçer şunan hiç dokundurmuyor . Yarın hafif hafif hareketlendireyim belki aşının yayılmasına fayda eder . Normalde çok aktif bir bebek canı yandığı için uzatmıyor bile bacaklarını 🤦🏼♀️ Çok ağladı belki biraz hafifletir diye verdim Calpolu biraz daha iyi şu an .