Selin3561 ya, mesela bende hamilelikten önce ağrıyordu. Hamilelikte her gün ağrımaya başlayınca gittim baktılar taş dediler ama küçük ben daha önce de ağrıyordu hatta 3 doktora felan gittim kimse bilmedi emin miyiz dedim oda hamilelikte iç organların üste çıkıyor dedi son zamanlarımdı bir de o yüzden görünün büyük ihtimalle hamile olmasaydın gelseydin bizde göremezdik alınacak kadar değil dedi düşerse düşer bi sıkıntı teşkil de etmiyor köşede demişti ama düşmedi eminim. Hala ağrır.