Selin3561 şükür o zaman, bazen protein Kaçaklığı olunca böbrek üşütünce sancı yapar da bende test yaptırın diyecektim:) ben de test verdim görünüyor dedi ama emin olunmadığı için nefroloji görecek sizde eğer tekrarlanırsa ihmal etmeyin. Çok geçmiş olsun