Canim benimde bundan bi kac sene once cok agrim olmustu regli agrisi sandim dayanilcak gibi degildi dahada siddetlenmeye baslamisti belimede vuruyodu agrisi doğrulamıyodum hatta dayanamayip acile gittim bobregimde tas varmis idrar yoluna dusmus bel kemigimede yakin oldugu icin ondan agri yapiyomus neler icersem iciyim fayda etmemisti