Smyyecnar asocialmom canım benim bebeğimde mama yiyor ve pramatüre düzeltilmiş yaşı 6 ayından 1 hafta eksik şuan 8300 bebeğim 1350 doğdu her bebek farklıdırrr persentile göre normalll
Smyyecnar Bosssmom ben şuan hero baby kullanıyorum sabah öğle akşam yemeğini yediriyorum bebelac gold bebelac kullandım fiyatları yüzenden hero baby ye geçiş yaptım memnunun ve oğlum çokkkkk haraketlin
Pbebek Smyyecnar burada anne sütü obeziteye karşı korur diyor yalnız siz yanlış anlamışsınız.Mama için demiyor
Smyyecnar Pbebek canm bende mama kullanıyorum ve doktorum da mama obezite yapmaz dedi . Çünkü benim bebeğim de Doğum ağırlığına göre çokkk kilo alıyor
Kbraesmags Sen hangi mamayı kullanıyosun canım benim bebegimde zayıf ona bakarsan bebekler obezite olmaz o doktor ne saçmalıyor zaten o cocuk yarın hareketlencek emeklicek yürüteçte yürüyüp gezcek yani devamlı yatmıcak
SeydaDuru Smyyecnar merhabalar sız hangı mamayı kullandınız acab. Benm kızımda 2,5 aylık reflusu var çok kusuyor gecen haft kılosu 6050 idi bu hafta 6100 olmuş sadece 50 gr almış 😞
Smyyecnar balsevdigim ben çok iyi bir profesör ile bu konuyu görüştüm ama olmaz dedi canm olmaz bebek belli bir ayda kilo alımı azalacak zaten hanım efendinin bebeğin kilosu normal persentilin dışında değillllkl
Smyyecnar Bosssmom evet sınırda evet daha az şekerli bir mama kullanabilirsin Hipp en az içeren ama birazdaha bekle balım bak bakalm hep aynımı ilerleyecek kilo alımı dönmeeye başlayacak sürekli oynamak isteyecek bence bekle çünkü mama değişme sürecinde zor olacak her mama her bebekse her etkiyi göstermez ❤️
Kbraesmags Bosssmom ya hayır ne alakası varya cocuk neyle mutluysa onu yesin içsin mamayla mutlumu mutlu mamayıda içiyomu içiyo bosuna kuruntu yapıyosun bide baska doktora git sor arastır ama takma kafana canım bırak çoçugu nasıl mutluysa ona uy yoksa mamadan tiksindirirsin içmez
Filizdemir Bosssmom cnm bebeğini aynı şekilde beslemeye devam bnmkide 2 aylıkken kiloluydu Doğum kilosuna da bağlı ama doktor öyle bişey demedi ve şu an 8 buçuk aylık 8 buçuk kilo 3 4 Aydan sonra eskisi gibi almıyor doktor abartmış bence
Smyyecnar Bosssmom bebeğin mama değiştirme sürecinde kabız olabilir gaz yapabilir kusabilir bence aynı mama da kalm❤️❤️❤️
MuhammedAmine Bosssmom kaç kilo doğdu benim oğlum 4 kilo doğdu ve 2. Ayında 6 kilo idi gayet normaldi . Doğum kilosu önemli ilk aylarda bebekler 1-1.5 kilomkadar alıyorlar ama hareketlendiklerinde diş dönemlerinde kilo az alıyorlar hatta zayıflıyorlar
Maviucurtma Smyyecnar ama o bebek sadece anne sütü alıyormuş sanırım anne sütü alan bebek obez olmaz mama farklı