Bosssmom Öncelikle merhaba. Bütün yorumları tek tek okudum. Yanlıs beslenme sonucu her bebekte obezite riski vardır. Obez olmaz demeyen anneler bebekler neden obez olur once bunu araştırsın. Suan fazla kilosunu hareketlenince verir okey ama midesi gereksiz büyüdüğü için her zaman olması gerekenden fazla yemek isteyecek. Senin verdiğinle doymayacak yani. Şu ilk 1 yaş zaten gelişimlerinin en hızlı oldugu dönem. Sizin mama tercihiniz içersinde glikoz,nişasta,pirinç unu şeyler olmamalı temiz içerikli mamalar olmalı. Bebitiva yı kullanmanız cok yanlıs suan. İçeriği en boş mamalardan birisi. Evolvia,hipp,sma,bebelac gold ya da humana kullanabilirsiniz. Doğru beslenme miktarını 6350/56 = 107 yapar yani 3 saatte bir 100-110 cc yemeli. Şuan kaç yiyor? Ayrıca mamasına fazla su katmanızda doğru bi yöntem değil