Merhaba herkese bebeğim 2 ay 2 günlük ama 6 kilo 350 gr doktor çok olduğunu söyledi mama kullandığı için bu kadar kilolu mamasının miktarını azalttım ama hala çok gibi geliyo napıcam lütfen yardımmm obezite riski var dedi doktor az kilo aldıran hafif bir mama önerisi kabız yapmayan ? Lütfen