Tugraveannesi1907 merhaba. Ben kızıma önce sma almıstım kabız yaptı. Sonra bebelac gold almstm dneemek için ve çok sevmişti. Mama+memeşeklinde devam ettik. Smdide kızım 8aylık. Hatta hala bebelac gold kaşık amamsı var pirinçli yulaflı buğdaylı. Onu da çok sevdi arada yada acil dışarı çıktığımızda doktorda fln iyi olur yapıyorum hemen. Ben memnun kaldım. Tabi her bebek farklıdır. İnş sizin bebeğinizede iyi gelir kullanırsanız.