Fatmaasel sma kullandım ilk kabız yaptı doktor ilk aptamil prosyneo önerdi o mama da diğerlerinin 2 katı pahalı bir mama kabız geçene kdr kullan ddi sonra diğeri pahalı olunca ben mama önerisi istedim kabızlık için comforml önerdi bi sıkıntısını görmedim kusma olmadı ama 3 4 gün de bitirdiği için hep 300 gr onun büyüğü yok o yüzden değiştirdim daha ekonomik olan 900 gr mama almak istedim birşey soracağım kakasını yapıyor diyelim ceviz kadar ama eski halinden bi tık katı kabız mı oluyor yoksa kabızlık top top yapması mı onu blmemddşm bir de önceden 140 cc yapıyordu kaka çoktu şuan 60 verdiğim için mi az kaka bilemedim bebelac mı katı yaptırdı onu çözemedim