Bebelac gold birkaç kişiden duydum ama hiç kullanmadm aptamil kullanıyorum ama doyurucu değil sanırım bebeğim çok iştahlı yada bilmiyorum 90 cc veriyorum yetmiyor üstüne 40 50 cc daha çoo rahat içiyor mama değiştirmeyi düşünüyorum hemde bebelac 900 gr gördüm bugün eczane de aptamil gibi sürekli almama gerek kalmaz aptamil comforml kullanıyorum en fazla 4 gün gidiyor sürekli 4 günde 1 mama alıyorum daha zor oluyor 900 gr yine 2 hafta fln idare eder diye düşündüm ama doyurucu mu gaz kabız yapıyor mu memnuniyet durumunuzu nedir çünkü alırsam 900 gr almayı düşünüyorum almışken napsam bilmiyorum aptamil gaz kabız yapmıyor ama doyurucu değil sanki. Bu arada bebeğim 1 aylık içtiği sanki çok fazla geliyor ama içmeden doymadan tam ne uyuyor ne susuyor arada emziriym ama sütüm az yetmiyor duymasına