9-Meva-28 Budiss_Moms belli sizin bebeğinizin daha çabuk uzar, merak etmeyin uzayacak elbette 😊 küçük olduklarında zaman hiç geçmiyor gibi geliyor 1 yaşlar çok uzak gibi geliyor ama hepsi geçecek buyuyecekler, saçı da uzayacak elbet 🥰
HEY03D Doğduğu gün yoğun bakımda kazımışlar, şu an 5 aylık olmak üzere bir sefer babasıyla traşa gitti baya uzadı tekrardan düzelttirelim diyoruz bakalım
Demeteymenim Oğlum 6. Ayin içinde daha gecen hafta kestik ama sadece kenarlarini iyice uzamisti yuzune kulaklarina değiyodu iyice o yuzden kestik oyle gür çiksim falan diye degil yani 🤗
Ilkannelik 9 buçuk aylık kızım saçlı doğmuştu şuannda da uzadı baya biraz önlerinden aldırmak istiyorum gözünün içine girmesin diye birde arkadan duzletmek istiyorum ama kıyamıyorum 🥲
Pirayeada Ben 5 aylıkken kel yaptım ama gür çıkması için değil dökülüp ağzına geldiği için hijyenik oluyor en azından
Dimitrina_kovaceva Eliiif1 11 aylık kızım hiç kesmedik kestirmeyi düşünmedik canım. Saçları da gayet iyi suan
Ysmndmrl Eliiif1 ufacık bebeklerin saçının kazanmasını hiç doğru bulmuyorum korkarlar birlere makina kafasında ses çıkartacak kafasında ilerleyen birşey travma oluşur benim kızım 11 aylık saçını asla kestirmeyi düşünmüyorum kendi ne zaman isterse o zaman kestiririz. Saçları zaten dökülüyor yerine hep yeni çıktı
Kubraulku Ysmndmrl gerçekten aynısını düşünüyorum bu 1 2.si de bebeklerin bıngıldakları zaten 6.ayda ve sonrasında kapanıyor bıngıldak hala açıkken saç kesimi sağlık sorunu olmadığı sürece riskli birşey aslına bakılırsa ve şuan hayretler içerisindeyim ayları geçtim günlük bebeklerin saçları kazınmış… rabbim korusun yavrularımızı
Oflu_u Eliiif1 faydası var tabiki kuaförüm.Eşit uzuyor en önemlisi ve anne karnındaki cansız saçlar gidip gerine çıkan saç daha kalın çıkıyor .En güzeldir hatıra olarak ilk saçını saklayabiliyoruz 🥲
gzmclskan Eliiif1 15 günlükken sünnet diye kazımıştık şuan 5 aylık az saçları avantajı dökülme olmaması
Sultanbulut Eliiif1 saci keselim gür çıkar olayi yokmus gecen bi doktor bunla ilgili bi yazi paylasmisti hatta
tektanem Eliiif1 5 aylık şuan havalar sıcak die kesmek şatyorum ama bi yandanda kıyamıyorum kesmekle kesmemek arasında gidisp geliyorum ama kısaltıcam sadece galiba çünkü alttan yeni saçı geliyo zaten kestirmek tamamn istemiyorum bir yandan çok terliyo kestirsem kışa kadar uzar rahatlar diyorum aklımda deli sorular yani 😂