Kizim 6 aylik kestirmedim kestirmeyi de düşünmüyorum kızımın da oğlumun da hic kestirmemistim saçını sıfıra vur dediler gür ciksin annem benim sacimi iki kere sifira vurmus yine ince telli ve seyrek sacim doktorymuz da genetik sifira vurmayla ilgisi yok diyor o yüzden 3 cocugumu da sifira vurdurmadim