Minikkus14 Eliiif1 5 aylık olduk 4. Aya girince arklar dökülmeye başladı çok dökülüyordu ama önü çok güzel uzadı saçı gür dü kızımın bağlıyorum şimdi toka takıyoruz hatta kestirmeyi düşünmüyorum dökülmesi azaldı yeniler çıkıyor şimdi beraber uzayıp gidecekler su an çok güzel saçları var bu döneminde hurafe bir inanç için kızımın bebekliğini öyle kel geçirmesini istemem
Kbrbisi28 Hic kestirmedim döküldü simdi 10 ayligiz saclarimiz baglaniyor hatta baglamazsak önümüze geliyor ama ben konak tedavisinde hep hint yagi kullandim biraz onunda faydasi oldu
Merve616161 7 . Günlükken kestirmek sünnettir .ben kızımın 7. Günde kestik ve saçının ağırlığınca altın değerini veriyosun.yani çok bişey olmuyo zaten yarım gram bile gelmez .çok faydasi var .ben tavsiye ediyorum .bı araştırın isterseniz
incikko Eliiif1 Kestirmeyecektim normalde ama 2 aylıkken döküldü bi yeri çok bi yeri az kaldı 0 a vurmadım ama traş makinasıyla eşitledik
Ysmn11-11 Yamanmoms b3nde merak ediyorum nasıl kesim yapıldı çok dökülüyor bu ara ağzından topluyorum ben de kestirmek istiyorum çok sıcak çok terliyor
gzmclskan Yamanmoms eşim kesti bi sıkıntı olmadı çok şükür ben pek taraftar değildim ama sünnet diye kestik
edanrr evet ya çoğu kişiler gür çıkar diyorlar da ben düşünmüyorum 8 aylık ve alakasız buluyorum dipten zaten uzuyor ve zaten uzun saçlı olmasını istiyorum biran önce uzasa bağlasam diye bekliyorum👶🏼👶🏼İllaki kısaltma kestirme olur büyüdükçe ama ilk bebek saçını kazıtın muhabbeti varya işte onu düşünmüyorum🫠
Bueschra Eliiif1 40 günlükken kestik sonra 5 aylıkken yine kestik yaşında bir daha kestik 2 ay oldu çok güzel uzadı saclari
Elifinilki Eliiif1 Tam 3 aylıkken mi ne kesmiştik saçını traş makinesiyle kestik kafasına değdirmeden
MinelSare2509 Eliiif1 Kesince gür çıkar vs bunlar doğru değil ancak peygamber efendimizin sünnetine uygun davranmak gerekirse 7 günlükken kesilmeliymis. O saç gramı kadar zamanında altın verilirmis. Akika kurbanı da hemen peşine veya uygun olunan ilk anda. Ben üstün körü bahsettim siz internetten bu konuyu araştırırsanız detaylı daha açık ve net bilgiye erisirsiniz.
Benekist Eliiif1 7 aylıkken kestik onbes gün oluyor. Artık sicaktan cok bunaldigini düşündüğüm için kestim. Saçları uzundu hergun banyo ve sac kurutmak da sıkıntı. Ama kiz olsa kestrmzdm diye düşünüyorum 🤗
Eymosunannesi Eliiif1 Doğdunun ilk haftası kazıttık sünnet diye kestim iyiki kesmisz şuan saçları çok güzel ve sık 😍
Siyahlale 4,5 aylığız doğduğundaki açlarının yarısı kalmadı şimdi hala dökülüyor ama kesince gürleşeceği meselesinin hurafe olduğuna inanıyorum. Küçücük bebeklere yeni çıkan sert sert saçlar hiç olmuyor yapmayın ben üzülüyorum görünce ama tercih meselesi tabi
Gmznr2909 Eliiif1 7 aylikti ramazan arifesinde kestirdik uzadıkça kestiriyorum bazı anna babalar oğullarının saçını uzatıyor ki kendi çocukları istedikleri gibi bakarlar benim haddim değil zaten laf söylemek ama ben erkek çocuğun da hatta genel erkeklerde uzun saç sevmediğim için kestiriyorum