ipekk05 inanın sizi çok iyi anlıyorum hareketli bı bebek için sabit bırakmak çok zor ama geçecek bide bu tarafını düşünelim bide havalar sıcak olunca daha bı ağırlık oluyor inlar için ondan da baya sıkılıyorlar sürekli yerde yatıyor du her tarafı alçı olduğu için oturamiyordu baş etmek ilk zamanalr çok zorlandım çok ağladım o ağladı ben ağladım hem kalkmak istiyordu hemde o ağırlığı vucutinda istemiyor du bazı saatker de kucağıma alıp evde gezdiryordum balkona çıkarıyordum hava alsin diye en çok zorlandigim onu oyalamak ve altını değiştirmek 1 numara bezvalip alcıların kenarlarına koyuyordum değmesin diye pislenmesin o konuda bı 3dk sadece altını değiştirmeye harciyordum bı sure sonra oda alıştı bende