ipekk05 çok geçmiş olsun.
Benim kızımın da geçen ay sağ ayak bileği kırıldı, bir ay alçıda kaldı. 10 gün oldu alçısı çıkalı. 15 aylık şu an.
İlk iki hafta parmak ucundan kasığına kadar alçıdaydı, sonraki haftalar diz altına alındı alçı.
Bize de doktor kesinlikle basmaması gerek demişti, tam da kurban bayramına denk geldi de Allah’tan 9 günlük tatilde eşim yanımdaydı. Çok zor geçti, sırayla uyuyorduk. Yerinden kalkmasın diye tablet telefon açtık, şimdi de alıştı tabi 🤦🏻♀️
Ama çocuklar çabuk uyum sağlıyor üzülmeyin, bir haftanın sonunda bizimki sürünerek gitmeyi öğrendi, alçısı diz altına alınınca da topallayarak gezdi koştu bile 😬
İlk iki hafta bize de kabus gibiydi ama sonra rahatladık. Bir de çocuklar daha çabuk iyileşir diyorlar o da doğru.
Sizin de çabucak iyileşsin inşallah