ipekk05 ay sorma bizdede emeklerken ayaga kalkti poposunun ustune duserken elinide yere sert koyunca bebek kirigi dediler . Merak etme cok hizli geciyor isiyorsunda ama 1 haftanin ustune sen 1 hafta daha koy ne kadar dursa kâr bazen cikarti verio bebisler kolundaki alciyi tekrar gidip yaptirirsiniz. Endisenizi cok iyi anliyorum insanin ici gidiyor ama hic merak etmeyin süreç cok hizli gecio ha bugun ha yarin derken hafta sonu geliveriyor. Gittiginizde de rontgen cektirirler bi kac kere iyice emin olurlar. Gecmis olsun bu arada birtane corabi in uc kismini 4 parmaginin tamami cikacak sekilde , Bir tane delikde bas parmagina acin takin cunku islaniyor kirleniyor falan daha iyi oluyor 💐☺️ Şu 1 haftada yikamayin ben oyle yaptim sonra hastaneye gittik 1 haftada bidaha dursun dediler nolur nolmaz diye cikartmaya yakin poset ustune poset ustune eşimin corabindan 2 kat gitdirip cok hizli dus aldirdik ☺️