3.5 aydır birçok şey denedim, sanırım hepimizde ortak olarak su, uyku, stressiz yaşam süt arttırıyor 😅
benim kendimde deneyimlediğim humana çay, normal siyah çay, irmikli tatlılar, sütlü tatlılar, dondurma(ama açık külahta dondurmalar, maraş dondurmacısı benzerleri), kesinlikle petibör sade bisküvi, evde meyve ne varsa az şekerle kaynatıp suyu ve taneleriyle beraber içmek.
Gaz olaylarımız 3.5 ayla birlikte azalmaya başladığı için bulguru denedim, kesinlikle bende süt arttırdı. Ama yine de gaz yapar diye yemiyorum.
Bunlara ek olarak imom latte emziren anneler vitamini kullanıyorum.
Ve sütüm yetiyor mu, geliyor mu vs. düşünmemek de bayağı etkili oluyor:)