mavigiller Betussc ben dereotulu yoğurt yiyorum still tea humana kullanıyorum ılık duş masaj elektrikli pompa ya da mochi kullanıyorum bol bol kefir içiyorum masajın etkidi oldu ama zaman ayırıp uyku uyumak lazım bunu maalesef anneler yapamıyor ben dahil 🌸🌸
Yusufunannesi97 mavigiller mochiyi nasil kullaniyorsunuz acaba? mesela mochi ile saginca o gogus bosalmis oluyor ya cocuk diger gogsu emmek istedi diyelim tek gogus doyurmuyor cunku. Ama bosaldigi icin az sut oluyor. Ozaman ne yapıyorsunuz bende aldim mochi ama bu yuzden kullanamadim.
Deniz05 Betussc sen bensin🤭 bizde 3 aylık olduk bnmde en az 30 ml çıkıyor çok üzülüyodum geçen doktore agittim kilosu az dedi farkındayım ama süt 30ml çıkıyo dedim yeter dedi anlamadjm bu ay annemlere geldim ve sütüm gerçekten arttı bi ara sağımda tke göğüs 60çıktı 90 çıkıyo belli olmuyo dün 30çıktı takmıyorum artık fazla sütü napıcam yetsin yeterki, bnde malt içeceği humana bestlak kullandım hepsini tek tek kullandım biraz fayda gördüm ilk günler sonra fayda etmiyor biraz pahalı geldi B12 hapı aldım Solgarın faydası oldu gerçekten ama bol su dinlenme ve moralden daha iyi gelmiyor hiç bişey moralinizi bozacak şeyler düşünmeyin bn çıkamadım lohusalıktsn kurumtum çoktu şimdi kafam dağıldı iyi geldiğine inanıyorum
Betussc Deniz05 kesinlikle öyle,moral olarak kendimi iyi hissettiğim gün göğüslerim normale göre azıcık daha sertleşiyo ama sonra ne olduğunu anlamadan puff 😅 gene başa sarıyorum gidiyo süt. Annem sütün yetmiyo dedikçe ben yetiyo deyip inandım kendime (hani deniyo ya sütüm var deyin ki beyin süt üretsin) ama sonra canımdan can açlıktan ağlayınca oturup ben de ağlayıp kabulleniyodum. Sonra pes etmeyip tekrar inanıyodum kendime ki hala öyle. Son kez deniyorum ama bi süre daha direnicem baktım olmuyo cidden pes edicem artık çok yıpranıyorum çünkü. 😄pes de edemiyorum orası da ayrı mevzuu,pes edince de ‘yapacağın bi annelik onu da beceremiyosun’ deyip yeniden deniyorum. Ayy o kadar doluyum ki bi ton konuştum kusura bakmayın 🙏🏻
Deniz05 Betussc bnm annemde ilk günler yaramayacak demek ki sütün istemiyo bebek diyodu çok üzülüyodum kaynana gibi tepemde😄🤭cnm annem yinede destekcim ama bu beni üzmüştü çok direttim bnde mamayı çok kullanmadım ama 2hafta önce pes ettim artık mamayı artırdım kilosu arttı süt seviyo emmek istiyorum bebeğim ama miktarı değil galiba içeriği yetmiyo kilo almasına diyorum 3ay sonra ek gıda alacak zaten biraz daha direneyim😄 hepsi sağlıklı olsunda biz elimizden geleni yapıyoruz
zamangeriyeaksin Nv süt arttırıcı şurup, günde 1 bardak rezene, incir suyu, incirin kendisi, günde 4lt su, Kuru Üzüm Kuru Kayısı, ceviz, yulaf ezmesi, tahin pekmez, etli yemekler ve mümkün olduğu kadar uyku ve duş en önemlisi ise moral…
Yusufunannesi97 src414141 peki mesela mochi ile saginca o gogus bosalmis oluyor ya cocuk diger gogsu emmek istedi diyelim tek gogus doyurmuyor cunku. Ama bosaldigi icin az sut oluyor. Ozaman ne yapıyorsunuz bende aldim mochi ama bu yuzden kullanamadim.
src414141 Yusufunannesi97 tamamen boşaltmiyor birdahaki emme saatine kadar dolmuş oluyor bizde bide öyle her emzirmede yapmıyorum sabahları çok dolu oluyor göğüslerim ozaman yapıyorum
Mehmettugra_ask Senanur00540 onu bana da söylediler şuan ne süt yapar diye araştırıyorum bende ama sadece soğuk sudan dolayı mı az bilmiyorum
mavigiller Yusufunannesi97 ben her emzirme sonrası memede kalan sütü sagiyorum yani bebeğim 40 dk sonra falan istiyor tekrar o zamana kadar tekrar dolmuş oluyor önce emzirin ardından sağın bir daha ki emzirmeye kadar tekrar dolacaktır ılık duş göğüs masajı videolarına bakın süt arttırıcı humana still tea anne çayı kullanıyorum sabah akşam içiyorum bu şekilde gidiyor
Elifinci17 Efemomss hormonal bir sorununuz yoksa sütünüzü arttırmak için bebeğinizi bol bol emzirmeniz sütü arttırmaya yetecektir. Bebeğiniz her talep ettiğinde emzirin. Fazla su içmenize yada fazla yemenize gerek yok. Ne zaman susarsanız o zaman su için ne zaman acıkırsanız o zaman yemek yiyin.
Merveceylan Efemomss dut kurusu kaynatıyorum.suyuma bestlak damla,ısırgan otu çayı yapıyorum. Karpuz yiyorum bol su içiyorum Özellikle de dut kurusunu herkese tavsiye ederim. 2,5 su bardağı kaynamış suya 7 yemek kaşığı duy kurusu atıp 10 dakika daha kaynatalım. 1 su bardağı dut kurusu çıkacak bu karışımın yarını sabah yarısını akşam için. Birden süt gelmesini isterseniz tamamını da içebilirsiniz ya da ölçüleri iki kat yapıp daha çok da içilebilir. Bol sütler dilerim
Rena Efemomss kesinlikle su su su ve normal cayınızın ıcıne sut atın sekerle oyle ıcın ve sabahları kendınıze sut pirin sekerle ocakta azacık kıvamını tuttura tuttura sutlac gibi bi sey yapın yeyın kesınlıkle ınsAllah sutunuz tasacak ben moskovoda dogum yaptım ve 13 gun kaldık hastanede her gun boyle yemekler verıyolardı