Canmmel-26 bende sizin gibi Ombre yaptırmıştım bembeyaz olmuştu çok iyi yapmışlardı fakat istediğim renk değildi ombre kuaförden çıkıp eve gelip kendim boyadım ama saçlarım tiftik tiftik oldu yaklaşık iki senedir o saçımdan kurtulmaya çalışıyorum size tavsiye önceliğinşz bilen bir kuaförde cila attırmanız sonra da yavaş yavaş koyuya dönmeniz