Canmmel-26 Kızlar dün saçıma ombre yapıldı dipler açık renk oldu sarılarıda çok ciyak renk oldu çok kötü duruyor başka bi kuaföre gitsem düzeltirlermi saçım çok zarar görürmü aynaya bakmak bile istemiyorum çokta sertleşti saçım napcam akıl verin
Sgnnn Canmmel-26 cila yaptırabilirsiniz cila ile koyultabiliyorlar. Sonrasında mor şampuan kullanırsınız.
Denizanasi92 Canmmel-26 koyu renkten direk mi yapıldı bence şuan gözünüz alışmadığı için öyle görünüyor bazı kuaförler dip rengiyle yoğunluğu azaltabilir
Caglarass Canmmel-26 Küllü renkler kurtarıcı böyle durumlarda. Ama biraz bekleseniz daha iyi boyatmak için
ikiprensannesii2 Canmmel-26 ben beğendim bence güzel olmuş☺️ Tabi cilt tonunuz da önemli arkadan hoş duruyor
nutellayiyensincap Canmmel-26 profesyonel bir yere gitmemişsiniz sanırım ama tekrar boyatmayın avuçlarınızla toplarsınız saçınızı. Mor şampuan kullanın o biraz etki eder rengine
pikacuu Canmmel-26 Ben çok beğendim. Rengi bi kaç gün sonra oturuyor canım merak etme. Bende böyle bir şey yapmayı düşünüyorum
melekdag Canmmel-26 bi kaç yıkama dan sonra renk daha çok oturuyor biraz daha bekleyin . Bence çok güzel olmuş . Duş sonrası krem felan kullanın bende ombre kullanıyorum . Yoksa saçlar zor taranıyor
ofkelisirin Canmmel-26 mor şampuan kullan kırar biraz hemen işleme gitme sakın zaten solacak emin ol o sarılar
EtiPetito Canmmel-26 aynı yere gidin cila yapmalarını istediğiniz sarının bu olmadığını söyleyin yapmak zorunda sonra da mor şampuan kullanacaksınız
Sebusebu Canmmel-26 aslında fena değil canım. Mor şampuan kullan sarılar platinleşsin gözüne daha güzel gelcek❤️
Zeyzey2019_ Canmmel-26 bence çok hoş duruyor. Ama yaptırdığınız yere gidip cila isteyin biraz daha koyu olur o zaman.