la_leomer evet bende hamilelik ve doğum sonrası oğlum dışarıya çıkamadı. Kimsede yoktu çıkaracak. Çevrede de hiç çocuk yok hep yalnız büyüdü oyuzden konuşma bizim 3yasindsn sonra açıldı. Tabi bu süreçte konusamadigi için ifade edemediği için aksi bir çocuktu uyumsuzdu malesef ki çoğu yere gitmezdim açıkçası bende uzulurdum insanların bazen sordugu sorulara. Neden konusmuyo neden yaramaz ay çok hareketli sen bununla nasıl baş ediyosun ne cesaret 2.yi yaptın gibi.. sırf bu sorular yüzünden bende oğlumu nerdeyse insan içine sokamaz hale gelmiştim çünkü o insanların dediklerini oğlum anlıyordu ve ağlamaya basliyodu. Üstüne kardeş kıskançlığı da eklendi felaket ötesi bir donem yasadik gece gündüz ağladım sütüm kesildi üzüntüden. Şükür şuan herşeyi konuşuyor sadece sohbet devam ettiremiyoruz okadar. Siz biz gibi uzunca sohbet edemiyor okadar. Umarım kreş iyi gelicek 🙏