Haticedgn benimde oğlum 11 aylıkken emeklemeye başladı,yüz üstü durmayı sevmiyordu hiç kendi kendine alışınca emekledi. Şimdi 13 aylık daha ayakta durmuyor ve yürümüyor bende aynı şekilde üzülüyorum tabi… sağlıklı olsun gerisi önemsiz tabi ki,yinede insan yaşıtlarını yürürken görünce buruk hissediyor