Hanımlar merhaba biraz uzun olabilir. Benim bebeğim 9 aylık yeni emeklemeye başladı çok şükür sağlığı yerinde elhamdulillah. Sakin bir bebektir önüne oyuncakları dökerim oynar dışarı çok sever arada bir huysuzluğu tutar açıkçası beni yormaz çok şükür. Bugün misafirliğe gittik bebek ile aralarında 1 hafta var yani benim oğlum 1 hafta küçük. Fakat benim bebeğim 37 haftada 2.300 doğdu o bebek 41. Haftada kilosu da iyi doğdu. Ama benim bebeğim yeni emeklemeye başladı aktif bir şekilde emeklemiyor tutunup kalkmıyor. Alkış yapmıyor. Maşşllah o bebek 5 dkk yerinde durmuyor ayakta duruyor o kadar hareketli ki mana sandalyesinden bile oturmuyor evet her çocuğun gelişşmi farklı bunun farkındayım fakat bir tık üzülmedim değil 😔 insan karşılaştırmadan kendini alamıyor yaniii içimi dökmek isterdimm😔