Quadera ben 3 saat arayla sagiyorum eskiden lansinoh kullanıyordum gunde 4 sagim yapiyordum 700 cc geliyordu gunluk ama artık bebegime yetmiyor sutum diye hastane tipi olan spectrayi aldim onla suan 3 saatte bir sağım yapiyorum sutum artsin diye 10 gundur basladim 3 saatte bir sagim yapmaya 100 cc artis var gunluk miktar olarak en cok sabah sağım da geliyor 200 cc en az aksam geliyor 90 veya 100 cc kısacası benim yaptigim hatayi yapmayin ben nasilsa sutum yetiyor buzluga stok yapıyorum diye sagim sayimi azalttim simdide sutum yetmiyor diye artik sıklaştırdım yani basta azaltmasaydim belki boyle olmazdi Gunluk ortalama 750-800 cc geliyor ama oglum artik 900 cc ustu iciyor haliyle dolaptaki stoklarimi kullaniyorum araştırmalarıma gore bir yasina kadar 2 veya 3 saatte bir sagim yapmak şartmış bir de fırsatınız varken bol bol stok yapin cunku zaman gectikce ister istemez miktar azaliyor bastaki kadar stok yapacak sutunuz olmuyor ben ilk basta ilk alti ay anne sutu alsa yeter diyordum simdi bir yas hedefim safak 5 ay 🥲🐣zor yorucu bir surec ama imkansız degil gittigi yere kadar direneceğim 2 yaşına kadar almasi icin her seyi yapacam 🥰