Selam kızlar🌸 Beş yüz tane başlık açmıştım bu konuyla ilgili. 3 kere emzirme danışmanına gittim benim tospik sıpam şırıngayı,kaşığı,eds yi, memeyi kısacası her şeyi reddediyor. Mecbur biberon veriyorum. Sürekli süt sağıyorum. Kızım şu an 3 aylık. 3 saatte bir sağım yapıp veriyorum. Sizce bu şekilde sütüm ne kadar süre dayanır, nereye kadar anne sütü verebilirim? Başınıza böyle bir şey geldiyse sütünüz kaçıncı aya kadar gelmeye devam etti ?