Quadera yorumları okudum biraz ona istinaden yazıyorum benimki 7 aylık olacak ve 7 ayımız meme reddiyle geçti bi hafta bırakıp 2 gün emer sonra yine bırakır vsvs hep böyle geçti. En son geçen diş çıkardı 2 hafta asla bir kere bile meme emmedi gece de dahil. Sağma makinesi aldım sağdım emmediği için azalmıştı 30 cc falan çıkıyor düşün saatlerce sağmazsam 90 cc falan elde ediyprdum ki benimki 150 falan içiyor 😂 aslınra artık pes etmiştims adece bikaç kez sağıp günde 1 kere süt veriyordum ama 2 gün önce annemin ısrarıyla bi kere daha meme teklif ettim bi tuttu o gğnden beri emiyor. Savaşıyor göğsümle gene ama en azından biraz düzeldi emmesi yani tamamen bırakmıştır belki ama yine de geri dönme ihtimali var meme teklif etmekten vazgeçmeyin 😊