Agustosbocegii ben öyleydim canım hiçbir bilgim yoktu hatta çatlak oluştuğunu bile bilmiyodum 2 ay çektim agladigin bile oldu tuvslette o derece.
Sana önerim bol sivili şeyler tüket ekmek pilav makarna falan asla yeme , mutlaka kendine lavman yaptir WC de kanamayı çatlağın tekrar etmesini önlüyor. Havalarda sıcak zaten bir leğene sıcak ılık arasi su köy otur üstüne orayı her akşam mutlaka yap öyle sıcak suyla, sudan çıktığın zaman serce parmaginla krem sür içeri doğru benedacasol krem kulandim. Bir hafta bile sürmeden 2-3 güne çok rahatlamıştı . Şimdi ikinci doğumum var insalalh hemen kremini ayarladım,lavman aldım hazirlikliyim 2 ay çekmeye hiç niuetim yok