Mirac67 Agustosbocegii kolay degil elbet zorlanılıyo ama geçiyo ben oturamıyodum bile hep böyle kalıcam diye agladıgım bile oluyodu ama dikişlerim düştükten sonra rahat ettim
Mirac67 Agustosbocegii ben oturmak için korse giyiyodum altıma ve sırtıma yastık koyup oyle oturuyordum tabi ben oturana kadar oglumun uyanma vakti geliyodu 😄 çok zor Allah herkesin yardımcısı olsun 🙏
Agustosbocegii Mirac67 Amin Amin çok zor gerçekten çocuğu bile doğru duzgun tutamıyosun yeri geliyor oturamadığın için
Sunay10 Zeyzey133 çok iyi direk onu kullandım 1 hafta gitmedi anında geçti düştü oturamıyordum o kadar canım acıyordı hatta sür pamukla sürekli