Benim 4 dikişim vardı 21 günlük dikiş atmış doktor 22.günde düşmeye başladılar sanırım 30 günü bulmadan bitmişlerdir. Hepsini takip edemedim.
Çatlak normal doğum sonrası oluyormuş illa. Kabızlık yaşamadığım halde çatladı benim önceden de olurdu arada. Şimdi 54 günlüğüm. Yine çatlak oldu iki yerden.
Bazen acısı çöl oluyor medecasol sürüyorum. Dikiş yerlerime de sürdüm pişik gibi bir şey olmuştu.