Yasemnn34 yürüme yada emekleme eğitimi diye birşey olsa sizede anlamsız gelirdi dimi.
Yo anlamsız gelmiyor. Siz evde çocuğunuz yürüsün diye uğraşmadınız mı hiç? Eşinizle karşılıklı oturup çocuğunuzu aranıza alıp adım atması için desteklemediniz mi? Ya da ellerinden tutup bütün evi gezdirmediniz mi? İlk adımlarını kimin sayesinde attı? Bu da bi eğitim bir destektir çocuğa. Sizin mantığınızla meme reddi de olmaması lazım çünkü doğuştan emme refleksiyle doğuyorlar, ama sonradan reddedebiliyorlar, biz uğraşıp onlara doğru yolu gösterip tekrar memeye döndürebiliyoruz. Ne diyelim o zaman onlar yemek, doymak istemiyor zorlamayalım yemesinler mi? Bebeklere, çocuklara her şeyi biz öğretiyoruz, ya da yol gösteriyoruz diyelim buna uyku da dahil, uykuyu ayrı tutmanızın mantığını anlayamadım.