Yasemnn34 Amacım yargılamak değil fakat bu durumu eleştirirken şöyleki siz de annelik içgüdüsüne olayı bağlayarak bunu yapamayan annelere eksik hissettiriyorsunuz. Ben niye yapamıyorum annelik içgüdüm mü yok? Ben yanlış buluyorum anneler hisseder vs. tarzı şeyleri .. annelik tecrübe edinilen bir şey yaşamadan öğrenilecek bir şey değil. Bizler de öğrenme kabiliyeti ile dünyaya geldik fakat bir çok şeyi kitaplardan öğrenebilecekken okula kursa ihtiyaç duyuyoruz. KPSS YKS AYT kurslarındaki ve OKULDAKİ eğitimlerde boşuna olmalı bu mantıkla bakarsak sonuçta onları da pek ala kendimiz öğrenmeliyiz .
Bu arada ben bu konu ile alakalı eğitim veren ya da alan kişi değilim çünkü kendi ihtiyaçlarımı okuyup araştırarak halledebiliyorum ama okumaya ,araştırmaya ,öğrenmeye zamanı olmayan ; ihtiyacı olan almalı . Gebelik eğitimini de emzirme eğitimini de uyku eğitimini de . .