[silindi] rica ederim kızımın ayakları tombul ve kısa. Benim ayaklarıma çekmiş(35 numara giyiyorum). 14 aylık oldu neredeyse ama 18 numara ilk adım ayakkabı uzunluğunda. Çok çeşitli ayakkabılar deri ve ortapedik bilekten saran çok güzel modeller vardı. Dediğim gibi pahalı yabancı markalara gerek yok nuh bebe kızımın 3 ayakkabısında da tercih etim ve 11 aydan beri desteksiz yürüyor.