[silindi] spor alacaksanız (Adidas kullandık) bez gibi hava alan modellerden almalısınız onlar geniş kalıp oluyor ve bez olduğu için bebeğin ayağı rahat giriyor ama tabi kışın olur mu bilmiyorum 🤷🏻♀️ İlkadım ve kış botlarını ben de Nuh’tan almıştım ancak yarım parmakta olsa önde boşluk öneriyorlar zaten..