Merhaba hanımlar oğlum tam 11 aylık ayakları 20 numaraya denk geliyor ancak ben hc ayakkabı alamıyorum çünkü hiçbiri ayağından girmiyor vicco,igor,nike,adidas,puma.. aktif yürümüyor ancak sıralıyor ve doktor bundan sonra mutlaka giymesi gerek dedi. sadece lcw crocs tipi sandaletler oluyor. görüntü umrumda değil ancak kış geliyor çıplak ayak gezemez ne yapacağımı şaşırdım kullandığınız en geniş ayakkabıyı söyler misiniz lütfen. böyle bir sorun yaşayan var mı aramızda?