Benim bebeğimde yeni 6 aylık oldu. 4 aylıktan beri kakasında sümüksülük var ve ishali devam ediyor. Ben başlarda dişten dolayıdır dedim ama sonradan ateşte yapınca doktora götürdüm kan tahlilleri temiz çıktı fakat kaka tahlilinde bağırsak enfeksiyonu olduğu ortaya çıktı. Maalesef ki 1 hafta antibiyotik kullandık 😢 Fakat hala sümüksülük, kötü koku ve ishal durumu devam ediyor. Tahlile götürdüm kakasında virüs vs. hiçbir şey çıkmadı. Kendi yememe içmeme de dikkat ediyorum. Bende ne yapacağımı şaşırmış durumdayım 😔