turuncuelma kızım 1,5 aylıkken yüzünde kızarıklık çıkmaya başladı isilik gibi gürültülü kaka gaz sancısı huzursuzluk memese kendini geriye atma her şey vardı dr normal yüzündeki de mantar desi 🤦🏻♀️ 3,5 aylık olana kadar kilo almayınca ve egzamalar da baş gösterince test yaptırdık hem kan hem deri. Kanda yumurta ve süt çıkmadı ama onları yiyince çok kötü oluyordu. Deride kırmızı et susam buğday oranı 2 çıktı dr buna alerji diyemeyiz dedi diyet falan vermedi ama yiyince çocuk kendinden geçiyodu tüm süt ve süt ürürünlerini yumurta buğday irmik bulgur tavuk hindi susam ürünlerini ve soya ürünlerini kestim. 1 hafta sonra kızım normale döndü çapraz reaksiyon dedikleri şey de önemli yumurtayı keserseniz tavuğu da kesmeniz gerek ekmek olarak mısır ekmeği yiyebiliyorum normalde karabuğday da yenir ama o da reaksiyon verdi. Alerji meselesi çok karışık zorlu ve yorucu maalesef süt kalitem yerlerde zaten alerji mamasının tadı bildiğiniz ilaç acısı çamaşır suyu gibi kokuyor vanilya şurubuyla karıştırıp veriyorum ama çocuk haklı olarak istemiyor. Bir an önce düzelirler umarım allah şifa versin 🙏