Ya burayı okudum kafam iyice allak bullak oldu bu işin bı netliği yok mu ? Benim bebeğimde iki buçuk aylik kilo alımı iyi ama öyle çok aşırı değil normal ölçüde boyu da uzuyor ama çok gazı var ve hep karnından gürültüler geliyor kaka yaparken aşırı ses çıkarıyor ve bazen kakası iplik iplik parçalı gibi bazen de sümüksü jöle gibi doktor jöle gibi olana mukus dedi bir hafta diyet yap dedi yapıyorum ama yine ayni…ve bebeğim gündüzleri hiç uyumuyor hep ağlıyordu ben şimdi ne yiyip ne içeyim gerçekten kendimi çok bilgisiz hissediyorum şu an…çocuğuma kötülük mu yapıyorum benim yüzümden mi her şey