leopar Mirsim çok iyi ozaman bende duydum zaten araştırmadık daha valilik veriyor şuan o sigortalı olmuyor ama o iyiydi
BetulL12 Kızlar peki ilçelere yapılıyor ya başka ilçe de yapılsada girebilirmiyiz. İzmir bucada değilde Bergama yapılsa başvuru yapılıyor mu yoksa ikametgah illa Bergama da mı olması gerekir
Dilkusa BetulL12 aynı ildeki istediğin projeye başvurabilirsin. Bankada soruyorlar zaten on ödeme yaparken.
Prensesminik42 Mirsim bnde kirada oturuyorum eşim asgari.ücret alıyor eylül ayında başvuru olcakmiş inşallah bizede çıkar ama ödemesi nasıl içine oturunca ödenecek çıkarsa yoksa ödemesi bitince oturulacak bilmiyorm rabbim isteyen herkeze ev nasip etsin inşallah
kelebekim Prensesminik42 alır almaz içine oturabilirsiniz. Ödeme de yine alınca başlıyor. Ama size tavsiyem anahtarı alır almaz eksiğini geldiğini kontrol ettirin. Kayınbabam eşime diye almış. İlk 2 sene hiç kimtrol etmemişler. Biz taşınınca bir sürü eksik çıktı. Onun da süresi varmış. Süre aşımı olduğu için TOKİ hiç bir eksiği karşılamadı.
bglm BetulL12 tokı musterı hızmetlerı ıle görüştüm sorun olmuyor sadece aılede ev tapusu olmayacak aileden bır kısı başvuru kabul olacak ıstanbul ıcn 16 bın gelır sartı var dıger ıller 14 bın
2papatya Zhra_cil geliriniz 10 bin TL geçmeyecek ve sigortalı bi işte çalışacak. Başvuracağınız il veya ilçede en az 1 yıldır ikamet ediyor olmanız gerekiyor
bglm Mirsim e devletten bakın hergun nerdeyse bakıyorum 2+1 bın 3+1 ıkı bın ödeme yapacakmışız bende İstanbul ıcın beklıyoruz evımız yok aıledn bır kişi katılım olabılıyormus ve gelır sartı 16 bın ıstanbul ıcın baya araştırdım
Esraburkay bglm annemin evi var tapuda arsa olarak gözüküyor belediyede ev babam rahmetli olduğu için arsa payı düştü bizlere oda etkiler mi acaba