Irmakefe Kızlar bursa yeni şehirde yapılan tokiler için burda bir ay önce açtılar kayınvalidem yazıldı ve çıktı sadece 210 konut için açtılar ama Eylül ayında olucakmis açıklama yapacaklarmış ozaman inşaallah hepimize çıkar
bglm Irmakefe evet e devletten hep bakmak gereklı ıstanbul ıcın hep bakıyorum Farklı iller çıkıyor takıpte kalın bence
kelebekim Prensesminik42 alır almaz içine oturabilirsiniz. Ödeme de yine alınca başlıyor. Ama size tavsiyem anahtarı alır almaz eksiğini geldiğini kontrol ettirin. Kayınbabam eşime diye almış. İlk 2 sene hiç kimtrol etmemişler. Biz taşınınca bir sürü eksik çıktı. Onun da süresi varmış. Süre aşımı olduğu için TOKİ hiç bir eksiği karşılamadı.
bglm Merveeemeeliss e-devlette gırıs yaptıktan sonra tokı yazıp arattıgınızda seçenekler konut yenı başvuruyu tıklayın ıcerısınde devam et tıklayın yenı başvuru yu da tıkladığınızda gorebılıyorsunuz sımdı baktım Aksaray il çıkıyor
gulay_candemir Mirsim Bende çok istiyorum başvurmayı 22 yıldır kiracıyız Artık evim olsun çok istiyorum TOKİ tek şansımız başka türlü olmayacak bu gidişle Kredi çekip alsak ömür boyu kredi öderiz Faizler çok yüksek
Esraburkay bglm annemin evi var tapuda arsa olarak gözüküyor belediyede ev babam rahmetli olduğu için arsa payı düştü bizlere oda etkiler mi acaba
bglm Esraburkay tokı musterı hızmetlerı ıle görüşünüz esımınde babadan kalma koydekı hisse gorunuyor ben sordum uzerınıze hanede kat mulkıyetlı ev tapusu görünmeyecek uzerıne ev tapusu olmayacak denıldı
hu2m9ey Bombaikizleri bizde kiradayız böyle bir haber duymamıştım bizde başvuru için araştıracağız 1 kızım var 7 aylık inanın kirada yaşamak kadar sıkıntılı bişey yok Allah yardımcımız olsun
Solina lceLady şaka mı bu? İnsallah şakadır.ikinci ev ne için lazım 400bine aldığınız evi 10bine başkasına kiralamak için mi?
Benkimimki lceLady Ne de güzel yazmışsınız ya eviniz var ve hala tokiye mi yazılacaksınız? Gider sizin gibi evi olup doymayanlsra çıkar bizim gibi tek umudu toki olanlara değil.
Dolores Mirsim valla ben de baktım baktım bulamadım başvuru açılınca buraya link bıraksın bilenler :) başvurmak istiyorum ben de..
Calisupurgeli bglm il yeterli mi aynı ilçede olmak zorunluluğu var mı Bilginiz varsa detay verebilir misiniz Nasıl olıyır bu işler