Eylülde açıklanacak tokilere başvuracaklar varmı ?malum kiralar arttı tek hayalimiz TOKİ ins ihtiyacı olan herkese çıkarda herkez ev sahibi olur 🤲bilgisi olanlar varmı eylulumu bekleyecez başvurmak için yoksa önden bir yere başvuru yapmamız gerekiyirmu e devlete vs..