Selin3561 merhaba🙏🏻 ben tanı koyamam elbette ama anlattıklarınız anksiyete bozukluğu/panik atak bozukluğuna benziyor, kötü haber duyacağım, öleceğim korkusu, sürekli kaygı hali, maalesef bunlar direkt kaygı bozukluğu belirtileri , bende kendim için ölüm korkusu yok ama yüksek derecede bir şey olacak korkusu var, ilaçlar işe yarıyor neyse ki🙏🏻