Bugrayolu ileri derecede anksiyete hastasıyım, gebeliğimin beşinci ayı itibariyle ilaca yeniden başladım, şu an bebeğim 40 günlük hala içiyorum; bir psikiyatrist, bir endokrin uzmanı, bir çocuk doktoru, bir perinatoloji, bir kadın doğum uzmanına sordum (hepsi benim doktorlarım) ve hepsi de içeceksin dedi; güvenli grupta sayılan ilaçlar var ve kaygıları yüzde 80-90 oranında engelliyor; bilim insanları içeceksin diyorsa inanmak gerek diye düşünüyorum.